søndag 15. mars 2009

Et stort steg

Det er lørdag, og tafatte dagligdagse normer byttes ut med bestialske helgenormer. Slimete igler og møllspiste horer forenes nok en gang i en vaklevoren vals. 

I mellomtiden skjer det helt andre ting med meg.

Nesen min renner og tastaturet er vått av gledestårer. Jeg er i fyr og flamme, og ikke uten grunn; jeg har nemlig tilbragt kvelden hjemme og vært vitne til en vidunderlig begivenhet -- jeg har sett en fantastisk konfirmasjon helt utenom det vanlige.

Etter mange timer med seremonielle øvelser har FILLERISTET! endelig steget i gradene fra å være en blogg, til å blomstre opp som et selvstendig og uavhengig surremagasin. 

Min baby har reist seg og tatt et sjumilssteg!! 

Den 15. mars, 1994, fikk Hvite-Russland egen grunnlov. Nøyaktig femten år etter ble FILLERISTET! et vaskeekte magasin.

Hvis dette innlegget er rotete og dårlig skrevet så må jeg bare beklage. Jeg håper dere forstår at nattens begivenheter har gjort meg følelsesmessig utslitt og oppbrukt.. 

Nå klarer jeg ikke mer, jeg må gå å ta en kald dusj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar